1 komentarz

Dzień dobry draństwu.

Tym wpisem zaczynam prowadzenie mojego pierwszego bloga. Można rzec, że na tym polu przestałem być prawiczkiem. Tak, czy owak, wbrew teoretycznie poważnemu tytułowi, którego nie mogłem sobie odmówić, będzie raczej luźno. Tu jakiś stickerowy komiks, tam może jakiś krótki spis kfiatków albo opis jakiejś ciekawostki.

Summa summarum, będzie o wszystkim i o niczym, a z czasem, kto wie, może zacznie być trochę bardziej konkretnie.

Nie nastawiajcie się na głębokie przemyślenia, walory edukacyjne albo powalające żarty słowne. Tu tego nie będzie, a nawet jeśli, to najczęściej mój wkład będzie w tej kwestii niewielki. To tak, żeby była jasność.

One comment on “Dzień dobry draństwu.

  1. Herzlich wilkomen w blogosferze! A mówię to ja – jarząbek =)

Skomentuj

